איך לבחור אביזרים משלימים לכלה?

בעידן של היום נראה כי שמלות הכלה המוצעות בשוק הן הרבה יותר פשוטות וקלאסיות, בעוד בשנים עברו שמלות הכלה היו מעוטרות באבנים נוצצות ונפוחות ממש כמו של שמלות מתקופת בית המלוכה. הפשטות והסולידיות של השמלות מצריכות כלות לבחון אופציה של שילוב אביזרים משלימים לשמלות שיעטרו אותן ויקנו להן אמירה מיוחדת. אך דקה לפני שילוב האביזרים והאקססוריז, חשוב להוסיף אותם בטוב טעם ולשמור על סגנון אחיד בשמלה, על מנת לקבל מראה נחשק.

תחום האביזרים המשלימים לכלה דווקא התפתח רבות בשנים האחרונות, ונראה כי כלות רבות שמות דגש על בחירת האביזרים, על מנת לקבל מראה נסיכותי המתאים לעיצובים החדשניים בשוק. אז בואו נראה מהם האביזרים הפופולריים וכיצד בוחרים אותם בצורה נכונה:

תכשיטים לכלה

כמו שאין חגיגה בלי עוגה, כך אין שמלה ללא תכשיטים יפים המעטרים אותה. האופציות לגבי תכשיטים הן רבות, בעיקר אם מדובר על שמלת כלה נקייה ללא אלמנטים מיוחדים, כך שתכשיטים יכולים לשדרג את השמלה מקצה לקצה. על מנת לבחור תכשיט בצורה נכונה, חשוב לקחת בחשבון את עיצוב שמלת הכלה, כך שאם לדוגמא השמלה חשופה, ניתן להוסיף לה שרשרת צמודה לצוואר או עגילים התואמים אופי וסגנון השמלה.

dsc_0467-2

כפפות לכלה

הוספת כפפות לשמלת הכלה היא נהדרת, במיוחד אם מדובר על שמלת מחוך שאז הכפפות מוסיפות שיק לשמלה. כמובן שיש להתאים את הכפפות לעיצוב וסגנון השמלה על מנת לקבל שמלה ייחודית יפה וזוהרת.

הינומה

הינומה היא שיקית, אצילית ומוסיפה רבות לטקס המרגש של החופה. ניתן למצוא הינומות מרהיבות המתחברות לתסרוקת של השמלה ולאחר מכן ניתן בקלות לפרק אותה בהמשך הערב. את ההינומה ניתן למצוא אטומה, מתחרה מרשימה, מבד טול ועוד מיני בדים וסגנונות שונים.001_5043

שובל

שובל המחובר לשמלות הכלה הוא אצילי ומרשים ותורם רבות לתמונות של החתונה. אנו רואים לא מעט תמונות מרשימת של כלות עם שמלת סולידיות שאליהן מחובר שובל ארוך המוסיף רבות לשמלת הכלה. גם את השובל ניתן לחבר לשמלה ולאחר הטקס של החופה להסירו בקלות רבה.

עקבו אחרינו 🙂

pinterestfacebookinstagram

כתיבת תגובה